Proces pozycjonowania sklepu internetowego

Sklep internetowy to rozbudowana witryna, dlatego wszelkie działania związane z pozycjonowaniem muszą być dokładnie przemyślane. Począwszy od optymalizacji witryny i wyboru słów kluczowych, skończywszy na budowaniu sieci wartościowych linków.

Skuteczne pozycjonowanie to suma tych elementów, dlatego żadnego nie należy pominąć lub bagatelizować. Dlatego pozycjonowanie swojego sklepu internetowego należy powierzyć specjalistom.

Sprawdź, jak działamy:

Konsultacje

Gwarancją owocnej współpracy jest dialog. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami na każdym etapie zlecenia. Jesteśmy profesjonalistami i są nimi również nasi klienci, dlatego cenimy sobie partnerskie relacje.

Audyt

Przed podjęciem jakichkolwiek działań, sprawdzamy obecny stan witryny. Dzięki temu możemy wypracować najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu internetowego.

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu internetowego

Bez względu na to, na jakim oprogramowaniu działa Twój sklep, zoptymalizujemy go tak, aby spełniał nawet najbardziej restrykcyjne wymagania Google. Stworzymy unikalne opisy kategorii oraz samych produktów. Dzięki temu Twoja strona będzie w topowych pozycjach wyników wyszukiwania na najbardziej opłacalne frazy. Zbudujemy wartościowy system linkowania, zarówno w obrębie samego e-sklepu, jak i poza nim.

Audyt po zakończeniu prac

Zarówno dla Ciebie, jak i dla nas liczą się efekty, dlatego zawsze po zakończonej pracy, przeprowadzamy kolejny audyt i prezentujemy jego wyniki.