Kiedy warto przeprowadzić analizę efektów kampanii SEO

Samodzielnie pozycjonujesz swoją stronę internetową

Działasz w mało konkurencyjnej branży, zajmujesz się SEO na własną rękę i potrzebujesz wsparcia? Przeprowadzimy audyt Twojej witryny. Sprawdzimy, które działania są najbardziej skuteczne, a z których lepiej zrezygnować.

Kończysz współpracę z obecną agencją lub freelancerem

Zdecydowałeś się zakończyć współpracą z obecną agencją i chcesz, aby specjaliści zweryfikowali efektywność dotychczasowych działań? Ocena obecnego stanu witryny jest niezbędna, kiedy planujesz zmienić “opiekunów” swojej strony.

Jesteś właścicielem nowej strony internetowej

Nowa strona internetowa jest jak czysta karta. Pierwszym krokiem w takim przypadku jest planowanie. Dzięki temu optymalizacja strony i jej pozycjonowanie zostanie ukierunkowane na realizację Twoich celów biznesowych.

Co zyskasz, powierzając nam analizę efektów kampanii SEO

Skuteczną reoptymalizację witryny

Jesteśmy specjalistami od zadań specjalnych. Generujemy zyski, tam gdzie inni bezradnie rozkładają ręce. Dzięki nam, strony zapomniane przez Google, pojawiają się w czołówce wyników wyszukiwania.

Stały monitoring stanu witryny

Korzystamy z najnowszych narzędzi analitycznych, które pozwalają nam gromadzić dane na temat Twojej witryny, ruchu i konwersji. Dzięki temu na bieżąco wprowadzamy nowe rozwiązania, poprawiamy ścieżki konwersji, co przekłada się na wzrost sprzedaży.

Realizację celów biznesowych

Jesteś blogerem i zależy Ci na zdobyciu nowych czytelników? Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym o 100%? Jesteś właścicielem dużej firmy? A może prowadzisz lokalny biznes i chcesz dotrzeć do klientów w najbliższej okolicy? Każdy biznes to osobna historia, dlatego stawiamy na indywidualne rozwiązania, dostosowane do rodzaju Twojej działalności. Wyznacz cel. a my go osiągniemy!

Pin It on Pinterest