Content marketing, czyli nie tylko treści

Chociaż content marketing utożsamiany jest zazwyczaj tylko ze słowem pisanym. W dobie mediów społecznościowych jego rola i znaczenie bardzo się zmieniły. To już nie tylko treści na firmowych stronach, czy blogach, ale również komunikacja na portalach społecznościowych, obraz oraz video. Czasem efektywna kampania content marketingowa to połączenie kilku tych form. Wszystko zależy od tego, jaki biznes prowadzi oraz kim są Twoi obecni i przyszli klienci.

Content to lepszy marketing

Treści na stronę firmową

Odpowiedź nam o swojej firmie, jej celach i wartościach. A Twój klient dowie się, dlaczego ma wybrać Ciebie, Twój produkt lub usługę.

Wpisy na firmowego bloga

Systematyczne dodawanie treści do strony poprawia widoczność strony w wyszukiwarce.
Firmowy blog to również najlepsze miejsce, aby opowiedzieć o zastosowaniu Twojego produktu i gromadzić stałych czytelników.

Komunikacja w social media

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych: angażujące posty, skuteczne działania reklamowe, wybór najbardziej efektywnych mediów społecznościowych. To klucz do skutecznej kampanii marketingowej.

Pin It on Pinterest