Profesjonalne audyty SEO pod kątem wyszukiwarki Google

Pozycjonujesz stronę samodzielnie i chcesz, aby ktoś podpowiedział Ci, co warto poprawić? A może nie jesteś zadowolony z usług obecnej agencji? Audyt SEO jest jak badanie, które umożliwi postawienie właściwej diagnozy i rozpoczęcie “leczenia”. Audyt SEO to początek drogi na szczyt. Twojej strony www.

Co to jest audyt SEO

Audyt SEO to sprawdzenie strony internetowej pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarki Google. To pierwszy krok do skutecznego pozycjonowania strony. Obejmuje on wiele aspektów witryny, takich jak kod, treść, linkowanie wewnętrzne, szybkość ładowania witryny oraz stan indeksowania w wyszukiwarce. Chociaż audyt dotyczy kwestii czysto technicznych, jego wynik odpowie Ci na pytania, które wykraczają poza SEO, takie jak atrakcyjność Twojej strony dla użytkowników czy efektywność sprzedażową Twojej strony internetowej.

Zalety audytu SEO

Audyt SEO pozwala określić potencjał strony internetowej oraz wykryć jej ewentualne problemy. Dzięki profesjonalnemu audytowi ustalimy np. jakie czynniki spowodowały spadek pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania i czy na stronę rzeczywiście trafiają Twoi potencjalni klienci.

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO zawsze warto przeprowadzić, kiedy dopiero zaczynasz biznes, a Twoja strona jest nowa. Jeśli od samego początku witryna będzie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, zaoszczędzisz czas i pieniądze.

Profesjonalny audyt SEO jest niezbędny również wtedy, kiedy nastąpił nagły spadek witryny. To sytuacja alarmowa, która wymaga natychmiastowej reakcji, ponieważ najprawdopodobniej na stronę został nałożony ban lub filtr, czyli kara od Google.

Audyt SEO jest przydatny również wtedy, kiedy pozycjonujesz swoją stronę samodzielnie lub w przypadku, kiedy zaczynasz współpracę z nową agencją.

Pin It on Pinterest