Lepszy Marketing
  • Strona główna
  • Oferta
    • Reklama w Internecie
      • Pozycjonowanie w Google
      • Kampanie Google Ads
      • Reklama na Facebooku
      • Reklama na YouTube
    • Pozycjonowanie stron
      • Pozycjonowanie sklepów internetowych
      • Pozycjonowanie stron firmowych
      • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie blogów
      • Pozycjonowanie szerokie long tail
      • Pozycjonowanie zagraniczne
      • Pozycjonowanie Google Grafika
      • Pozycjonowanie Google Maps
    • SEO w Google
      • Audyty SEO
      • Optymalizacja SEO
      • Konsulting SEO
      • Słownik SEO
    • Google AdWords
      • Reklamy tekstowe
      • Reklamy graficzne
      • Reklamy video
      • Kampanie w sieci wyszukiwania
      • Kampanie w sieci reklamowej
      • Kampanie Google Shopping
    • Inne
      • Content Marketing
      • Marketing szeptany
      • Tworzenie stron WWW
      • Google Moja Firma
      • Analityka internetowa
      • Konsulting Google
  • O nas
  • Referencje
  • Cennik
    • Cennik pozycjonowania
    • Cennik usług SEO
    • Cennik kampanii Adwords
  • Blog Marketing
    • Blog SEO
    • Content Marketing Blog
    • Analityka Blog
    • Blog e-commerce
    • Facebook Blog
    • Social Media Marketing Blog
    • E-mail Marketing Blog
    • PPC Blog
    • UX Blog
  • Bezpłatna Wycena

Cennik kampanii Adwords

Cennik pozycjonowania

Cennik usług SEO

Cennik kampanii Adwords

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, ile kosztuje kampania w Google Ads (dawniej Google Adwords) i czy w ogóle jest opłacalna? Powszechnie uważa się reklama w płatnych wynikach wyszukiwania jest droga i z tego powodu mogą pozwolić sobie na nią tylko duże firmy.To mit! Kampania w Google Ads jest kosztowna tylko wtedy, kiedy nie generuje zysku. A może zdarzyć się tak, kiedy (dla pozornej oszczędności) działasz samodzielnie lub wybierasz najtańszy wariant – współpracę z osobami, które stawiają dopiero pierwsze kroki w obszarze SEO/SEM. Reklama Google Ads jest skuteczna, pod warunkiem, że potrafisz wykorzystać jej potencjał. Jest to możliwe wyłącznie przy współpracy ze specjalistą Google Ads.

Od czego zależy cena kampanii w Google Ads:

Typ kampanii

Każda kampania rządzi się swoimi prawami. Dla przykładu, reklama w wynikach wyszukiwania jest zazwyczaj tańsza niż ta wynikach wyszukiwania. Inne stawki dotyczą też kampanii video. W tym przypadku płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik obejrzy minimum 30 sekund reklamy.

Słowa kluczowe

Na ostateczny koszt kampanii duży wpływ ma cena wybranych słów kluczowych, na które reklama ma się wyświetlać. Kwoty te są bardzo zróżnicowane. Zaczynają się od kilkunastu groszy, a kończą nawet na kilkunastu złotych. Wszystko zależy od branży i konkurencyjności takiej frazy kluczowej. Oczywiście, pomagamy wybrać te najbardziej opłacalne.

Model płatności

W przypadku Google Ads możemy wybrać między kilkoma modelami płatności. Te najpopularniejsze to CPC (koszt za kliknięcie), CPM (koszt za 1000 wyświetleń), CPV (koszt za obejrzenie reklamy video). Wybór odpowiedniego modelu płatności jest szalenie istotny, ponieważ pozwala na optymalizację budżetu i uzyskanie najlepszych wyników.

Jakość strony docelowej

Jakość strony docelowej to czynnik, który wpływa na współczynnik jakości, czyli algorytm, który określa jakość reklamy. W dużym skrócie – chodzi o to, aby strona odpowiadała obietnicy zawartej w reklamie.

Prowizja za prowadzenie kampanii

To kosz związany z obsługą i prowadzeniem kampanii przez agencję. Kwota ta najczęściej stanowi określony procent budżetu przeznaczonego na reklamę. W przypadku niewielkiego budżetu, cena jest stała.

Skontaktuj się z nami
i poznaj dokładną wycenę swojego zlecenia

Kontakt

Na skróty

  • Strona główna
  • Oferta
  • O nas
  • Cennik
  • Blog Marketing
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Oferta

  • Reklama w Internecie
  • Pozycjonowanie Stron Internetowych
  • SEO w Google
  • Google AdWords
  • Inne

Pozycjonowanie lokalne

  • Pozycjonowanie Warszawa
  • Pozycjonowanie Kraków
  • Pozycjonowanie Wrocław
  • Pozycjonowanie Łódź
  • Pozycjonowanie Gdańsk
  • Pozycjonowanie Poznań
  • Pozycjonowanie Szczecin
  • Pozycjonowanie Bydgoszcz
  • Pozycjonowanie Lublin
  • Pozycjonowanie Białystok

Kontakt

Lepszy marketing
Kwiatkowskiego 4
52-407 Wrocław
tel. +48 796 707 777
email: kontakt@lepszymarketing.pl
pn-pt 8:00-16:00
Copyright © 2023 Lepszy Marketing
Lepszy Marketing: Agencja SEO/SEM
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda