Wykonujemy wdrożenia optymalizacyjne SEO

Idealna strona internetowa to taka, która jest atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Jeśli spełnia tylko jeden z tych warunków będzie po prostu bezużyteczna.

Nawet jeśli witryna będzie wizualnym majstersztykiem, bez optymalizacji SEO zniknie w odmętach sieci i Twoi potencjalni klienci nigdy na nią nie trafią. Z drugiej strony, optymalizacja, bez uwzględnienia potrzeb użytkowników nie będzie skuteczna.

Co to jest optymalizacja SEO

Sam fakt stworzenia strony nie gwarantuje, że znajdzie się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to możliwe dzięki pozycjonowaniu, którego pierwszym etapem jest optymalizacja SEO. Proces ten polega na dostosowaniu elementów strony www pod wymagania wyszukiwarki Google.

Elementy skutecznej optymalizacji SEO

Zanim Twoja strona internetowa pojawi się w wynikach wyszukiwania, musi zostać zaindeksowana przez roboty Google. Jeśli jest doprze zindekspowana roboty nie będa miały z tym problemu. W kodzie strony znajdują się bowiem “wskazówki”, zwane meta tagami, to z nich roboty Google pobierają informacje, takie jak tytuł i opis strony.

Roboty Google określają tematykę witryny na podstawie znajdujących się na niej tekstach, a dokładniej dzięki słowom kluczowym, które się tam pojawiają. Nasycenie tekstów frazami kluczowymi jednak nie wystarczy, aby zająć topowe pozycji w wynikach wyszukiwania. Treści te powinny być również unikalne i merytoryczne.

Zdjęcia na stronie internetowej muszą być widoczne dla robotów Google. Jest to możliwe dzięki atrybutom alt, które “tłumaczą” robotom, co znajduje się na obrazku. W przeciwnym wypadku grafika nie zostanie zindeksowana. W optymalizacji grafiki zwracamy uwagę również na jej jakość i wielkość. Zbyt “ciężkie” obrazy powodują, że strona wolno się ładuje.

Odpowiednie linkowanie wewnętrzne umożliwi robotom Google swobodne poruszanie się w obrębie strony www. Co ułatwi prawidłowe zineksowanie witryny.

Pin It on Pinterest