Świadczymy profesjonalny i skuteczne kampanie reklam tekstowych

Reklama tekstowa w płatnych wynikach wyszukiwania Google to najszybszy sposób, aby Twoja witryna pojawiła się na pierwszej stronie wyszukiwania natychmiast. Nawet jeśli dopiero zaczynasz swój biznes, a Twoja strona jest nowa.

Czym są reklamy tekstowe w Google Ads

Po wpisaniu konkretnego zapytania w wyszukiwarkę, pojawiają się różne rodzaje wyników, wśród nich są linki sponsorowane oraz wyniki organiczne. Reklamy tekstowe, czyli linki sponsorowane wyświetlają się na samej górze strony, nad wynikami bezpłatnymi.

Kiedy warto zdecydować się na kampanię reklam tekstowych

Duża konkurencja w wynikach organicznych (bezpłatnych)

O reklamie tekstowej w Google Ads warto pomyśleć, kiedy frazy, na które chcesz pozycjonować swoją stronę w wynikach organicznych są bardzo konkurencyjne.

Witryna typu one-page

Strony, które nie są rozbudowane, mają niewielką szansę na to, aby zdobyć topowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzieje się tak, ponieważ znajduje się na nich mało tekstu, a linkowanie wewnętrzne jest niemożliwe. Dzięki reklamie tekstowej, tego typu strony mogą znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania.

Dopiero zaczynasz działalność

Dzięki reklamie tekstowej, wygenerujesz ruch i sprzedaż na nowej stronie internetowej, a Twoja marka stanie się rozpoznawalna.

Zalety reklamy tekstowej

Płacisz wyłącznie za kliknięcia, a nie za wyświetlenia reklamy

Jeśli zdecydujesz się na model płatności CPC (cost par click), płacisz wyłącznie wtedy, kiedy internauta kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na Twoją stronę.

Twoja strona pojawia się w wynikach wyszukiwania natychmiast

Dzięki reklamie tekstowej nie musisz czekać na efekty pozycjonowania, Twoja strona wyświetla się na wybrane słowa kluczowe praktycznie od razu.

Pin It on Pinterest