Świadczymy profesjonalne i skuteczne kampanie w sieci wyszukiwania

Sieć wyszukiwania Google to potężne narzędzie marketingowe. Jego wszechstronne możliwości, sprawiają, że kampania w sieci wyszukiwania przyniesie Ci realne zyski, bez względu na to, czy chodzi o międzynarodową korporację, czy lokalnej firmie.

Możliwości promocji w sieci wyszukiwania Google

Sieć wyszukiwania Google to nie tylko, utożsamiane z wyszukiwarką, linki sponsorowane, ale również usługa Google Shopping oraz reklamy, graficzne. Oznacza to, że reklamodawca ma do wyboru promocję w wyszukiwarce Google oraz w przypadku rozszerzenia na sieć reklamową – na stronach i w aplikacjach mobilnych, które są partnerami Google.

Najpopularniejsze formaty reklamowe dostępne w sieci wyszukiwania Google

Reklamy tekstowe

To linki sponsorowane, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, kiedy internauta wpisuje konkretne zapytanie w Google.

Reklama graficzna

To reklamy, które łączą w sobie obraz i tekst. Ich forma i umiejscowienie zależą od konkretnego celu i grupy docelowej.

Reklamy produktowe

Google Shopping to coś więcej niż reklama graficzna. Po wpisaniu konkretnego zapytania, pojawia się reklama produktu z najważniejszymi informacjami, opisem i ceną.

Google Shopping to coś więcej niż reklama graficzna. Po wpisaniu konkretnego zapytania, pojawia się reklama produktu z najważniejszymi informacjami, opisem i ceną.

Zalety kampanii w sieci wyszukiwania Google

Po pierwsze – docierasz do osób, które poszukują usług lub produktów, takich jak Twoje.
Określenie grupy docelowej, do której reklama jest kierowana, jest bardzo precyzyjne, ponieważ reklamy wyświetlają się na określone zapytania, czyli słowa kluczowe. Dzięki czemu reklamy tego typu generują wartościowy ruch, który przekłada się na wzrost sprzedaży.

Ponadto, kampania w sieci wyszukiwania to promocja na ogromną skalę. Z wyszukiwarki Google miesięcznie korzysta ponad miliard użytkowników, zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Kolejną zaletą tej formy promocji, jest jej duża różnorodność oraz przejrzysty system analityczny. Dzięki temu możesz wybrać reklamę, która jest najskuteczniejsza w przypadku Twojego biznesu – generuje największy zysk przy minimalnych wydatkach.