Zalety pozycjonowania na rynkach lokalnych

W przypadku local SEO możemy mówić o ogromnej skuteczności. Dlaczego? Ponieważ, jeśli internauta szuka produktu lub usługi dostępnego w określonej lokalizacji, istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest już zdecydowany, by z niej skorzystać. Dzieje się tak, ponieważ internauci szukają w najbliższej okolicy usług lub produktów, których potrzebują natychmiast albo w niedalekiej przyszłości. Wystarczy zatem, aby na konkretne zapytanie wpisane w wyszukiwarkę, pojawiła się nazwa Twojej firmy. A jest to możliwe właśnie, dzięki skutecznemu pozycjonowaniu lokalnemu.

Skuteczność takich działań związana jest również z wyborem odpowiednich słów kluczowych. Po pierwsze – są one bardziej szczegółowe, np. “dobry fryzjer Olsztyn”, zamiast “dobry fryzjer”. Po drugie – wybór bardziej dopasowanych fraz sprawia, że są nie tylko trafne, ale również mniej konkurencyjne i tańsze. Dzięki temu zyskujesz wartościowy ruch na stronie, który przekłada się na zwiększenie sprzedaży.