Świadczymy profesjonalny i skuteczne kampanie reklam graficznych

Stare chińskie przysłowie głosi, że “jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. To samo można powiedzieć o reklamie w niektórych branżach. Czasem reklama graficzna jest najlepszą formą promocji.

Co to jest reklama graficzna w Google Ads

Reklama graficzna, nazywana też reklamą displayową, składa się z obrazu i tekstu. Kiedy użytkownik w nią kliknie, zostanie przekierowany na stronę docelową. Reklamę tego typu powinien cechować minimalizm. Warto zatem ograniczyć się do kluczowych elementów, takich jak logo firmy, CTA, czyli wezwania do działania oraz jednej kluczowej korzyści, która skłoni odbiorcę do kliknięcia w reklamę. Taką zachętą może być rabat albo informacja o nowych produktach.

Zalety reklamy graficznej Google:

Niewątpliwą zaletą reklamy graficznej w Google jest jej ogromny zasięg. W sieci partnerskiej Google znajduje się wiele stron internetowych, które odwiedzają Twoi potencjalni klienci. Reklama graficzna daje Ci niepowtarzalną szansę, by do nich dotrzeć. Ponadto, w niektórych branżach, np. typowo produktowych, to właśnie grafika może być o wiele bardziej sugestywna niż tekst lub wideo. Dzieje się tak, ponieważ myślimy obrazami. Graficzny komunikat reklamowy jest po prostu bardziej zapamiętywalny, co przekłada się bezpośrednio na rozpoznawalność marki, a w szerszej perspektywie – na pozycjonowanie marki w umyśle konsumenta.

Reklama graficzna w kampanii remarketingowej

Reklama graficzna jest bardzo skuteczna w przypadku kampanii remarketingowej, czyli skierowanej do osób, które były już na Twojej stronie internetowej. Taka reklama pojawia się na innych witrynach odwiedzanych przez użytkowników. Kampania remarketingowa pozwala odzyskać “porzucone koszyki”. Dzięki remarketingowej reklamie graficznej bardzo wielu użytkowników wraca na stronę i dokonuje finalizacji zakupu.

Pin It on Pinterest