Współpraca z agencją marketingu internetowego, z oczywistych przyczyn łączy się z wydatkami. Celem naszej pracy, bez względu na rodzaj usług, jest Twój zysk. Marketing jest bowiem inwestycją, która musi się zwrócić i tak należy ją traktować.
W marketingu najważniejsza jest skuteczność i osiąganie konkretnych wyników. Dla przykładu: kampania w płatnych wynikach wyszukiwania może generować duży ruch na stronie, ale niewielką konwersję, czyli sprzedaż. Przyczyną tego może być np. niewłaściwy dobór fraz kluczowych lub niedopasowanie strony docelowej do komunikatu reklamowego. Przykład ten doskonale pokazuje, że wybór tańszego wykonawcy, tylko z pozornie pozwala zaoszczędzić. W przypadku, kiedy kampania nie będzie generować zysku, wyrzucisz pieniądze w błoto. Ostatecznie wydasz więcej, bo będziesz musiał szukać kogoś, kto poprawi błędy poprzednika.
Nasza agencja marketingu internetowego nie może konkurować z freelancerem ceną, ale na pewno może konkurować jakością. Nie oznacza to oczywiście, że wśród freelancerów nie ma specjalistów. Po prostu, korzystanie z usług “wolnych strzelców” jest obarczone większym ryzykiem. Kolejną kwestią jest spójność wizerunkowa. Zlecając poszczególne zadania osobom, które, z oczywistych przyczyn, nie mogą z sobą współpracować, powoduje chaos i brak strategii. W przypadku agencji marketingowej nie ma takiego problemu. Nawet, jeśli sami korzystamy z usług freelancerów, project manager koordynuje cały proces. Poszczególne zadania są elementem większej całości. Procesem, który ma zakończyć się w konkretny sposób – osiągnięciem wyznaczonych celów marketingowych.
Płacisz, wymagasz i masz prawo sprawdzić jak pracujemy To prosta prawda, o której zapomniało wiele agencji marketingowych. Jeśli masz dosyć niezrozumiałych statystyk, wysłanych przez pracownika agencji pod koniec miesiąca, wybierz Lepszy Marketing. Dla nas klient jest partnerem. Chcemy być współautorami Twojego sukcesu. Dlatego w kontaktach biznesowych stawiamy na dialog z klientem. Na każdym etapie prac, masz dostęp do wyczerpujących i czytelnych raportów. Zamiast ogólnych statystyk, pokazujemy konkretne efekty. To powód, dla którego klienci do nas wracają. Wiedzą bowiem, że pieniądze wydane na lepszy marketing, to nie wydatek, ale inwestycja.