Lepszy Marketing
  • Strona główna
  • Oferta
    • Reklama w Internecie
      • Pozycjonowanie w Google
      • Kampanie Google Ads
      • Reklama na Facebooku
      • Reklama na YouTube
    • Pozycjonowanie stron
      • Pozycjonowanie sklepów internetowych
      • Pozycjonowanie stron firmowych
      • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie blogów
      • Pozycjonowanie szerokie long tail
      • Pozycjonowanie zagraniczne
      • Pozycjonowanie Google Grafika
      • Pozycjonowanie Google Maps
    • SEO w Google
      • Audyty SEO
      • Optymalizacja SEO
      • Konsulting SEO
      • Słownik SEO
    • Google AdWords
      • Reklamy tekstowe
      • Reklamy graficzne
      • Reklamy video
      • Kampanie w sieci wyszukiwania
      • Kampanie w sieci reklamowej
      • Kampanie Google Shopping
    • Inne
      • Content Marketing
      • Marketing szeptany
      • Tworzenie stron WWW
      • Google Moja Firma
      • Analityka internetowa
      • Konsulting Google
  • O nas
  • Referencje
  • Cennik
    • Cennik pozycjonowania
    • Cennik usług SEO
    • Cennik kampanii Adwords
  • Blog Marketing
    • Blog SEO
    • Content Marketing Blog
    • Analityka Blog
    • Blog e-commerce
    • Facebook Blog
    • Social Media Marketing Blog
    • E-mail Marketing Blog
    • PPC Blog
    • UX Blog
  • Bezpłatna Wycena

Cennik pozycjonowania

Cennik pozycjonowania

Cennik usług SEO

Cennik kampanii Adwords

Pozycjonowanie strony internetowej to usługa, która nie ma jednej, konkretnej ceny. Tak jak nie istnieją dwa takie same biznesy. Od czego zatem zależy cennik w przypadku tej usługi?
Poniżej przedstawiamy najważniejsze czynniki, które wpływają na koszt pozycjonowania strony www.

Stan witryny internetowej

Inaczej leczy się pacjenta, którego trzeba “wyciągnąć” z ciężkiej choroby, a inaczej tego, komu wystarczy zalecić zmianę diety i więcej ruchu. Tak samo jest w przypadku strony internetowej. Jeśli w trakcie audytu SEO okaże się, że strona wymaga gruntownej “przebudowy” i optymalizacji od podstaw, oznacza to więcej pracy i wyższe koszty.

Pozycja strony

Ogromne znaczenie ma również aktualna pozycja witryny. Inaczej pozycjonuje się witrynę, która obecnie znajduje się na drugiej stronie wyników Google, a inaczej taką która pojawia się dopiero na dziesiątej stronie. Cena dotyczy też pozycji, którą chcesz osiągnąć. Doradzimy Ci, czy wystarczy obecność w top 10, czy lepiej powalczyć o top 3.

Rodzaj witryny

Każda strona internetowa wymaga innego nakładu pracy. Istnieją witryny o niewielkim potencjale SEO, np. strony typu one-page. Inaczej pozycjonuje się takie strony, inaczej portale internetowe, witryny firmowe, a jeszcze inaczej sklepy e-commerce.

Konkurencja

Należy pamiętać, że w drodze na szczyt Twoja strona nie jest jedyna. Cena pozycjonowania zależy również od tego, ile właścicieli stron chce wypozycjonować się na taką sama frazę.
Jeśli są to silne marki, a strony zajmują topowe pozycje w wynikach Google od lat, cena za top 10 lub top 3 będzie wyższa, niż w przypadku branży, w której konkurencja jest niewielka.

Liczba fraz

Liczba fraz kluczowych, na która warto się pozycjonować zależy od rodzaju biznesu i typu strony. W przypadku ogromnych sklepów internetowych czy bloga, liczba ta będzie o wiele większa niż w przypadku firmowej strony. A zatem cena też będzie inna.

Okres umowy

Koszt pozycjonowania zależy również od czasu, na który została zawarta umowa z agencją SEO. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na długofalową współpracę, mogą liczyć na mniejsze koszty w skali miesiąca, niż Ci, którzy preferują krótsze terminy. Reasumując – im dłuższy okres umowy, tym cena jest mniejsza.

Skontaktuj się z nami
i poznaj dokładną wycenę swojego zlecenia

Kontakt

Na skróty

  • Strona główna
  • Oferta
  • O nas
  • Cennik
  • Blog Marketing
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

Oferta

  • Reklama w Internecie
  • Pozycjonowanie Stron Internetowych
  • SEO w Google
  • Google AdWords
  • Inne

Pozycjonowanie lokalne

  • Pozycjonowanie Warszawa
  • Pozycjonowanie Kraków
  • Pozycjonowanie Wrocław
  • Pozycjonowanie Łódź
  • Pozycjonowanie Gdańsk
  • Pozycjonowanie Poznań
  • Pozycjonowanie Szczecin
  • Pozycjonowanie Bydgoszcz
  • Pozycjonowanie Lublin
  • Pozycjonowanie Białystok

Kontakt

Lepszy marketing
Kwiatkowskiego 4
52-407 Wrocław
tel. +48 796 707 777
email: kontakt@lepszymarketing.pl
pn-pt 8:00-16:00
Copyright © 2025 Lepszy Marketing
Lepszy Marketing: Agencja SEO/SEM
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda