Audyt SEO
To pierwszy etap, podczas którego oceniamy stan witryny oraz jej potencjał SEO. Szczegółowy audyt pozwala nam zdiagnozować ewentualne błędy i problemy. Następnie ustalamy strategię działania, cele i budżet.
Wybór najbardziej opłacalnych słów kluczowych
Wybór najbardziej trafnych słów kluczowych to początek prac nad pozycjonowaniem Twojej strony internetowej. Cennik SEO w dużej mierze zależy od ich liczby i konkurencyjności. Skupiamy się na takich frazach kluczowych, które, przy relatywnie niewielkim koszcie, generują największy możliwy zysk.
Optymalizacja kodu witryny internetowej
Optymalizacja kodu strony polega na wprowadzeniu w nim takich zmian, aby roboty Google mogły sprawnie poruszać się po stronie, a tym samym, właściwie indeksować.
Optymalizacja treści oraz seo copywriting
Oferujemy optymalizację treści znajdujących się na stronie internetowej, w taki sposób, aby wspierały one pozycjonowanie witryny. W przypadku ich braku lub decyzji o prowadzeniu firmowego bloga, jesteśmy w stanie dostarczać teksty cyklicznie. Współpracując z nami, masz pewność, że teksty te będą wysokiej jakości – merytoryczne, interesujące, a także zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google.
Pozyskiwanie linków odsyłających
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to również efekt pozyskiwania linków, odsyłających do pozycjonowanej witryny. Jest to możliwe dzięki tzw. stronom zapleczowym z bogatą historią oraz portalom naszych partnerów, które są wysoko oceniane przez Google. Współpraca z nami to gwarancja, że na Twoją stronę nigdy nie zostanie nałożony filtr lub ban, czyli kara od Google za nieuczciwe praktyki w pozycjonowaniu. Nasza agencja uznaje wyłącznie tzw. białe SEO, czyli legalne praktyki, dzięki którym Twoja strona zyska uznanie Google, a tym samym wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.