Content marketing
Content marketing, wbrew swojemu tłumaczeniu, to dziś nie tylko słowo pisane, teksty na stronach i w mediach społecznościowych. Rozwój technologii sprawił, że contentem nazywamy również infografiki, webinary, e-booki, etc. Jednym słowem – content to nie tylko treść. Dziś znaczenie ma również forma – angażująca, przyciągająca uwagę i dostosowana do grupy docelowej. Właśnie dlatego o contencie należy mówić w kontekście strategii, czyli zaplanowanych działaniach, które mają przynieść określony efekt, np. sprzedaż lub rozpoznawalność marki.
Marketing szeptany
Najskuteczniejsze działania marketingowe mają swój początek w życiu codziennym. Któż z nas nie spotkał się z efektem “głuchego telefonu”. Żywa, naturalna dyskusja, wymiana opinii, budują świadomośc mark w umyslach konsumentów. Zanim potencjalny klient zdecyduje się na zakup, szuka informacji na temat produkt poza “oficjalnymi” kanałami, takimi jak strona internetowa i oficjalny profil na portalach społecznościowych. W grupach na Facebooku, toczą się burzliwe dyskusje na temat produktów, usług i marek. A opinia “statystycznego Kowalskiego” znaczy więcej niż wszystkie obietnice, które złożysz swojemu potencjalnemu klientowi. Właśnie dlatego warto generować, monitorować i brać udział w dyskusjach na temat własnej firmy. Niestety, jest to bardzo czasochłonne, dlatego tego typu działania lepiej jest powierzyć profesjonalistom. W przypadku marketingu szeptanego liczy się bowiem konsekwencja, systematyczność oraz pewien rodzaj wyczucia.
Tworzenie stron www
Firmowa strona internetowa to wizytówka Twojej firmy. Stworzymy dla Ciebie stronę, z której użytkownicy nie wyjdą po kilu sekundach i na którą będą wracać. Intuicyjna, przejrzysta, zgodna z wizerunkiem Twojej marki, strony www naszego autorstwa są zoptymalizowane w taki sposób, aby spełniały najnowsze wymagania Google. Twoja strona internetowa będzie idealnie prezentować się na każdym urządzeniu. Wyposażymy ją w niezbędne narzędzia marketingowe i analityczne, dzięki którym będziesz prowadzić bardziej efektywną sprzedaż.
Google Moja Firma
To usługa Google, która umożliwia stworzenie wizytówki Twojej firmy w wyszukiwarce oraz w mapach Google. Dzięki tej usłudze, Twoi potencjalni klienci, otrzymają szybki dostęp do najważniejszych informacji na temat Twojej firmy, takich jak: strona www, godziny otwarcia, numer kontaktowy, adres, a nawet wskazówki dojazdu. Co więcej, przedsiębiorcy, którzy mają profil w Google Moja Firma, są bardziej wiarygodni i budzą większe zaufanie, ponieważ, ich działalność została w jakiś sposób zweryfikowana. Korzystanie z tej opcji daje obopólne korzyści. Klienci mogą bowiem dodawać opinię do profilu, a Ty otrzymujesz informacje, m.in. o tym, jak użytkownicy znajdują Twoją firmę, skąd pochodzą oraz ile osób zadzwoniło po znalezieniu danych kontaktowych w Twoim firmowym profilu.
Analityka internetowa
Warunkiem prowadzenia efektywnych działań marketingowych i powodzenie w biznesie, jest pomiar ich skuteczności. Dzięki analityce internetowej możesz dowiedzieć się, jak przebiega ścieżka zakupowa Twoich klientów, na którym etapie niedoszli klienci rezygnują z zakupu, które strony odwiedzają najchętniej oraz skąd klienci trafiają na Twoją stronę. Ponadto narzędzia te gromadzą podstawowe dane demograficzne, takie jak wiek, płeć oraz miejsce zamieszkania odwiedzających Twoją witrynę. Zaawansowane narzędzia analityczne pozwalają również sprawdzić Twoją konkurencję. Jednym słowem, analityka internetowa to skarbnica wiedzy, dzięki której możesz jeszcze lepiej komunikować się z przyszłymi i obecnymi klientami; zwiększyć działania w kanale, który jest najbardziej skuteczny, a zrezygnować z inwestycji tam, gdzie jest to nieopłacalne.
Konsulting Google
Jeśli korzystasz z narzędzi analitycznych, ale z braku czasu robisz to dorywczo i trochę intuicyjnie, skontaktuj się z nami. Pokażemy Ci, jak i co mierzyć. Z niejasnych wykresów, statystyk i danych, stworzymy czytelny report, który będzie podsumowaniem Twoich dotychczasowych działań. Pokażemy, co działa u Ciebie doskonale, a co warto zmienić lub udoskonalić. Umów się na konsultacje, powiedź, jakie są Twoje cele, a my dostarczymy Ci narzędzia, dzięki którym je osiągniesz.