Jak to się dzieje, że niektóre strony internetowe wyświetlają się wysoko w wyszukiwarce, a inne trafiają na dalsze strony Google’a? By strona WWW mogła zająć topową pozycję w wynikach wyszukiwania, powinna być zoptymalizowana zgodnie z zaleceniami Google’a. Wszystkie działania, które dotyczą optymalizacji strony pod wyszukiwarkę, nazywane są w skrócie SEO, czyli Search Engine Optimization. Dotyczy to kodu strony, jej struktury, linków, ale przede wszystkim tekstu. Chociaż jest on tworzony z myślą o potencjalnych klientów, musi być napisany pod roboty indeksujące. W praktyce oznacza to, że tekst musi zawierać określone frazy kluczowe, w odpowiednim nasyceniu. Jednocześnie treść musi być naturalna i perswazyjna, ponieważ taki tekst ma oddziaływać na odbiorcę w określony sposób, czyli zachęcić go do kontaktu lub zakupu. Myślisz, że stworzenie takiej oferty firmową stronę jest niemożliwe? Nasi copywriterzy potrafią tworzyć teksty, które są wartościowe zarówno dla użytkowników, jak i robotów indeksujących Twoją firmową stronę.
Działania w witrynie internetowej to jednak nie wszystko. Równie ważne są prace poza stroną, takie jak pozyskiwanie wartościowych linków odsyłających do witryny oraz optymalizacja wizytówki Google Moja firma. Dlaczego to takie ważne? Backlinki z wartościowych stron WWW, “podnoszą” wartość pozycjonowanej witryny, a zoptymalizowana Wizytówka Google, wyświetla się wysoko na lokalne zapytania użytkowników. Jak widzisz, Pozycjonowanie stron WWW Kielce to szereg działań, zarówno w obrębie samej witryny, jak i poza nią.