Skuteczne i profesjonalne pozycjonowanie blogów

Czasy, w których blog był traktowany wyłącznie jako wirtualny pamiętnik, dawno już minęły.
Jego rola zmieniła się, kiedy blog zaczęli prowadzić politycy, dziennikarze i ludzie kultury. Chociaż dziś dyskusje o charakterze politycznym i społecznym przeniosły się na Twittera, blogi nadal cieszą się ogromną popularnością.

Dziś, strony tego typu prowadzą specjaliści oraz firmy z różnych branż Niezaprzeczalnie, blog możemy uznać obecnie za element strategii marketingowej, zarówno dla osób budujących swoją markę osobową, jak i firm, które pragną budować wizerunek ekspertów w swojej branży.

Zalety prowadzenia firmowego bloga

Blog pozwala na cykliczne dostarczanie treści, co jest szalenie korzystne z punktu widzenia działań SEO. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na tę formę promocji.

Bez względu na to, czy chodzi o działalność usługową, czy sprzedaż produktów, blog będzie idealnym rozwiązanie. Tego typu strona pozwala bowiem, opowiedzieć coś więcej na temat tego, co oferujesz. Pokazać nietypowe zastosowanie Twojego produktu lub usługi.

Odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów, rozwiać ich wątpliwości. W przypadku niszowej branży masz szansę zbudować oddaną społeczność wokół swojej marki i stać się liderem na rynku.

Blog jako biznes

Blog, to nie tylko podstrona danej witryny, ale samodzielna, pełnoprawna strona internetowa.

Wpływowi blogerzy, których strony odwiedzają miliony internautów, mają szansę, uczynić ze swojej działalności całkiem niezłe źródło dochodu . Począwszy od systemu reklamowego Google AdSense, poprzez artykuły sponsorowane, na kontraktach reklamowych kończąc.

Pin It on Pinterest