Darmowa Wycena Współpracy

Prowadzisz firmę we Wrocławiu? Posiadasz produkty lub usługi które są lepsze od Twojej konkurencji? Chcesz zwiększyć liczbę zapytań? Szukasz sprawdzonego partnera z wieloletnim doświadczeniem w zakresie pozycjonowania stron?

 

Zostaw swoje dane a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę współpracy. Wypełnij formularz i uzyskaj niezobowiązującą ofertę:

    Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław
    a sprzedaż online

    Przypomnij sobie, jak często zdarza Ci się “zawędrować” na drugą, trzecią lub czwartą (!) stronę wyników wyszukiwania, kiedy korzystasz z Google’a. Na dobrą sprawę, to koniec internetu i prawie nikt tam nie zagląda. Oznacza to, że nawet najlepsza oferta na stronie WWW nie będzie sprzedawać, jeśli na tę stronę trafi niewielu użytkowników.

    Widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania to pierwszy i najważniejszy krok do sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Jeśli Twojej firmowej strony internetowej nie ma w TOP10 wyników wyszukiwania, Twoi klienci nie wiedzą nawet o jej istnieniu. A to oznacza znikomy ruch i jeszcze mniejszą sprzedaż.

    A przecież wcale nie musi tak być.

    Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław — korzyści sprzedażowe

    Pozycjonowanie stron WWW Wrocław to usługa, która pozwoli Ci dotrzeć do osób, które są na ostatnim etapie lejka sprzedażowego. Co to oznacza w praktyce? Tacy użytkownicy aktywnie poszukują produktów lub usług, ponieważ zdecydowali już, że chcą z nich skorzystać. W przypadku reklam na Facebooku, czy w serwisach internetowych, sytuacja jest odwrotna, to Ty szukasz potencjalnych klientów, co może wydłużyć ich proces decyzyjny.

    Pozycjonowanie Google Wrocław pozwoli Ci natomiast dotrzeć do osób, które z dużym prawdopodobieństwem staną się Twoimi klientami. Oczywiście, pod warunkiem, że to Twoją stronę, a nie witrynę konkurencji, zobaczą po wpisaniu konkretnego zapytania.w okno wyszukiwarki. Widoczność w Google’u daje Ci zatem wiele korzyści. Pozycjonowanie WWW Wrocław oznacza wartościowy ruch w Twojej witrynie, a co za tym idzie — zwiększenie sprzedaży.

    Pozycjonowanie stron Wrocław — korzyści wizerunkowe

    Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania (w przeciwieństwie do linków sponsorowanych z Google Ads), zapewnia również korzyści wizerunkowe. Zwiększa rozpoznawalność marki i może być doskonałym wstępem do budowania trwałej relacji z przyszłymi klientami. Dlaczego? Jeśli nawet ktoś nie skorzysta z Twojej oferty w czasie pierwszej wizyty na Twojej stronie, możesz skierować do niego reklamę remarketingową w mediach społecznościowych, np. z propozycją rabatu, i tym samym wpłynąć na jego ostateczną decyzję.

    Jak widzisz, dzięki usłudze Pozycjonowanie Wrocław, na Twoją stronę trafią użytkownicy, którzy — prędzej czy później — zostaną Twoimi klientami. By jednak mogło się tak stać, musisz być widoczny w wynikach wyszukiwania. Tam, gdzie Twoich produktów lub usług szukają potencjalni klienci. Co ciekawe, firmy, które zajmują topowe pozycje na konkretne frazy, przez 95% użytkowników są uważane za liderów w swojej branży.

    Pozycjonowanie & SEO Wrocław — na czym polega

    Bez SEO, nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu. Dlatego pierwszym krokiem w drodze na szczyt, jest audyt witryny, a następnie jej optymalizacja zgodna z wymaganiami najpopularniejszej wyszukiwarki — Google.

    Przygotowujemy autorskie zalecenia optymalizacyjne dla Twojej strony, które będą obejmować jej strukturę, linkowanie wewnętrzne i content, czyli teksty. Oczywiście, nie będziesz musiał realizować zaleceń samodzielnie. Współpracujemy z copywriterami, którzy przygotują treści na Twoją stronę. Angażujące i skuteczne teksty ofertowe, które spełnią oczekiwania zarówno Twoich klientów, jak i robotów indeksujących Google’a.

    Dzięki temu Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania, a kiedy użytkownik na nią trafi, przeczyta ofertę, która spełni swoją funkcję. Usługa Pozycjonowanie Google Wrocław obejmuje również działania poza stroną internetową. Jednym z najważniejszych jest zbudowanie profilu wartościowych backlinków, które odsyłają do Twojej witryny.

    Jeśli wpisałeś w okno wyszukiwarki takie zapytania jak: “Wrocław pozycjonowanie”, “pozycjonowanie stron WWW Wrocław”, “pozycjonowanie WWW Wrocław, “Wrocław pozycjonowanie stron”, to z dużym prawdopodobieństwem prowadzisz lokalny biznes właśnie w tym mieście. Tam również są Twoi klienci, do których chcesz dotrzeć.

    Być może prowadzisz restaurację, hotel, sklep stacjonarny albo jesteś fryzjerem. Jeśli tak, pozycjonowanie lokalne to usługa, która powstała z myślą o Tobie i Twojej firmie. Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu Twoje usługi będą pojawiać się, kiedy użytkownicy będą ich szukać.

    Jak to działa? Wyniki wyszukiwania są dostosowane do lokalizacji urządzenia, z którego dana osoba korzysta. Inne rezultaty zobaczy osoba, która szuka fryzjera we Wrocławiu, a inne — użytkownik w Krakowie. Wykorzystaj to, że użytkownicy szukają lokalnych usług w internecie. Dzięki lokalnemu pozycjonowaniu znajdą Twoją firmę.

    Każdy właściciel sklepu internetowego wie, że stworzenie strony to dopiero początek. W przypadku e-commerce, tak jak w żadnej innej branży, duży ruch organiczny to najlepsze źródło sprzedaży. Dlatego przemyślana strategia pozycjonowania w dużym stopniu decyduje o sukcesie Twojego e-sklepu.

    Pozycjonowanie stron Wrocław — jak działamy

    Pozycjonowanie, SEO Wrocław? Nie ma o tym mowy bez dedykowanej strategii, która będzie dostosowana do specyfiki Twojego biznesu. Skuteczne pozycjonowanie Wrocław to dla nas działanie, które sprawi, że użytkownik trafi na Twoją stronę, a następnie, zostanie Twoim klientem. Właśnie dlatego przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych, poprzedzony dogłębną analizą Twojej firmy, jak i konkurencji.

    Przygotowujemy plan, którego celem jest osiągnięcie konkretnych wyników w określonym czasie. Koniec z niezrozumiałymi raportami, które będą zrozumiałe tylko dla innych specjalistów SEO. Nasze raporty to rozmowa lub wymiana e-maili. Dlaczego? Ponieważ masz prawo dokładnie wiedzieć, za co płacisz. Znasz się na swojej branży. My znamy się na pozycjonowaniu. Dlatego wychodzimy z założenia, że nie ma głupich pytań, a podstawą dobrej współpracy jest zaufanie. Zaufanie, które buduje się na uczciwym podejściu do biznesu klientów.

    Walczymy z praktykami Black Hat SEO. Naprawiamy to, co zepsuły nieuczciwe agencje SEO. Jeśli widoczność Twojej strony w Google’u została ograniczona, to może oznaczać, że na stronę został nałożony filtr lub ban. Pomożemy Ci zdjąć tę karę i przywrócić stronę do łask. A następnie rozpoczniemy pracę nad zwiększeniem jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Skontaktuj się z nami, nawet jeśli wydaje Ci się, że już nic nie da się zrobić.

    O sobie możemy powiedzieć wszystko. Najważniejsze są jednak opinie naszych klientów, ponieważ to one pokazują, jak podchodzimy do swojej pracy i czy nasze działania przekładają się na sukces klientów. Znajdziesz je na tej stronie w zakładce “opinie” oraz na naszym firmowym fanpage’u.

    Co nas wyróżnia? Myślimy perspektywicznie. Większość agencji SEO stara się przez kilka miesięcy po tym, jak pozyskają klienta. Dla nas klient to nie jest kolejną pozycją na liście do odhaczenia czy kolejna opłacona faktura. Jeśli zdecydowałeś się powierzyć nam swój biznes, to znaczy, że nam zaufałeś. Dlatego staramy się tak samo, bez względu na to, czy korzystasz z naszej usługi Pozycjonowanie w Google Wrocław od miesiąca, czy od roku.

    Czy można pozycjonować stronę niedrogo?Oczywiście, tanie pozycjonowanie to takie, które Ci się zwróci i to wielokrotnie. Pozycjonowanie sklepu internetowego za 500 zł miesięcznie wydaje się dobrą opcją, ale niestety tak nie jest. Dlaczego? Zbyt mały budżet oznacza nieefektywne pozycjonowanie, czyli pieniądze wyrzucone w błoto. Działania, które nie przyniosą zwrotu z inwestycji. Dlatego my nie owijamy w bawełnę. Wyceniamy naszą pracę uczciwie, bo wiemy, że dzięki niej zwiększysz ruch i sprzedaż na swojej stronie internetowej. Jeśli więc zastanawiasz się nad taką opcją jak pozycjonowanie stron szkolenie Wrocław albo szukasz taniego pozycjonowania, zastanów się, czy na pewno taka strategia będzie dla Ciebie opłacalna.

    Chcesz dowiedzieć się ile kosztuje usługa Pozycjonowanie Wrocław? Wypełnij, proszę, nasz formularz. Dzięki temu będziemy mogli skontaktować się Z Tobą i poznać Twoją branżę.

    Dlaczego to takie ważne? Nie istnieje coś takiego jak odgórny cennik usługi Pozycjonowanie stron Wrocław. Ostateczny koszt pozycjonowania zależy bowiem od specyfiki Twojego biznesu, konkurencji oraz przyjętej strategii. Bez przeanalizowaniu tych czynników nie może być mowy o uczciwej wycenie i skutecznym pozycjonowaniu.

    Działania, których celem jest poprawienie widoczności (pozycji strony) w wynikach organicznych. Pozycjonowanie strony internetowej obejmuje dwa etapy: SEO, czyli optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek oraz prace poza samą witryną, m.in. link building.

    Pozycjonowanie to proces, którego celem jest uzyskanie wysokiej pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe. Termin ten bardzo często jest używany zamiennie z SEO, co nie jest do końca słuszne. SEO, czyli Search Engine Optimization to bowiem tylko pierwszy etap pozycjonowania. Oprócz optymalizacji witryny, zgodnie z wymaganiami wyszukiwarki, niezbędnym elementem, skutecznego pozycjonowania są tzw. działania off-site, czyli prace poza stroną internetową. Jednym z nich pozyskiwanie wartościowych backlinków, które będą odsyłać do pozycjonowanej strony www.

    Jeszcze kilka lat temu specjaliści SEO walczyli o topowe pozycje strony dla kilku lub kilkunastu fraz kluczowych. Obecnie odchodzi się od takiego rozwiązania na rzecz pozycjonowania tematycznego. Takie rozwiązanie gwarantuje widoczność strony na kilkadziesiąt słów kluczowych związanych z danym tematem. Najczęściej są frazy z tzw. długiego ogona, czyli takie, które składają się z kilku słów.

    Jakie są zalety pozycjonowania tematycznego? Po pierwsze frazy typu long tail są mniej konkurencyjne i generują bardziej wartościowy ruch niż ogólne frazy kluczowe. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Są szczegółowe i dzięki temu lepiej pokazują intencje użytkownika. Dzięki temu wynik wyszukiwania jest lepiej dopasowany do zapytania użytkownika, a co za tym idzie — internauta otrzymuje to, czego szukał (odpowiedź na pytanie, konkretny produkt lub usługę). Po drugie, pozycjonowanie tematyczne doskonale wpisuje się w wyszukiwanie głosowe na urządzeniach mobilnych. Zapytania głosowe są zazwyczaj dłuższe niż te wpisywane do wyszukiwarki i większym stopniu przypominają naturalną mowę.

    Lepszy marketing

    Kwiatkowskiego 4
    52-407 Wrocław
    pn-pt, 8:00 - 16:00