Dzięki nam, Twoja reklama na Facebooku:
- Będzie angażująca, dzięki atrakcyjnej formie.
- Dotrze do Twoich klientów, za sprawą odpowiedniego targetowania.
- Stanie się inwestycją, a nie wydatkiem.
- Będzie skuteczna.
Prowadzenie firmowej strony na Facebooku bez żadnych działań reklamowych nie ma obecnie sensu. Marki walczą o uwagę użytkowników, ale w obliczu spadających zasięgów organicznych, jest to bardzo nierówny pojedynek. Na dodatek, im większy fanpage, tym procent osób, które zobaczą Twój post, maleje. Zasięg organiczny, czyli bezpłatny, utrzymuje się dziś na poziomie kilku procent. Nie ma w tym nic dziwnego – reklamodawców jest coraz więcej, a miejsc, w których można się reklamować nie przybywa.
Nie można zapomnieć również o tym, że dla algorytmu Facebooka bardziej wartościowe są posty bliskich znajomych oraz te pochodzące z grup tematycznych. Ma to też swoje dobre strony. Obecnie, użytkownik widzi na swojej tablicy najczęściej trzy rodzaje postów: posty znajomych, którymi pozostaje w kontakcie na Facebooku, posty z grup, w których jest aktywny i reklamy właśnie. Oznacza to, że dzięki kampanii Facebook Ads możesz nie tylko zyskać nowych fanów, ale przede wszystkim – klientów.
Niestety, korzystanie z najprostszych rozwiązań, które proponuje sam Facebook, np. “promuj post”, powoduje “przepalanie” budżetu. Co skutkuje tym, że przedsiębiorcy, zniechęcają się do promocji, bo uważają ją za nieefektywną. W rzeczywistości Facebook to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych, ze względu na ilość informacji jakie gromadzi o swoich użytkowników oraz mnogość dostępnych form (video, grafika, karuzela) oraz celów (rozpoznawalność marki, polubienie strony, promocja posta, wydarzenia, aplikacji, pozyskanie kontaktu, itd.).
Stwierdzenie, że Facebook, wie o nas prawie wszystko, nie jest przesadą.
Dane demograficzne oraz zainteresowania to zaledwie początek długiej listy. Reklama na Facebooku sprawdza się świetnie zarówno w przypadku lokalnych biznesów, jak i globalnych marek.
Dzięki Facebook Ads możesz dotrzeć m. in. do rodziców dzieci w określonej grupie wiekowej, do osób, których znajomi mają niebawem urodziny, do użytkowników, którzy znajdują się obecnie w konkretnym miejscu albo takich, którzy właśnie wrócili z podróży. Algorytm Facebooka rejestruje także zachowania użytkowników poza portalem, reklama może być skierowana np. do osób, które dokonują zakupu pod wpływem impulsu. Możliwości jest naprawde dużo, przez co – paradoksalnie – dotarcie do swojej grupy docelowej, wcale nie jest łatwe. Dlatego właśnie reklamę Facebook Ads warto zlecić ekspertom.