- prawidłową nazwę firmy
- dane teleadresowe
- adres firmowej strony internetowej
- godziny otwarcie
- opis firmy
- obrazy, np. logo firmy oraz zdjęcia 3D
- frazy kluczowe opisujące Twój biznes
Wyobraź sobie, że jesteś na wakacjach i chcesz zjeść smaczny i niedrogi obiad. Zupełnie nie znasz okolicy, więc wyciągasz telefon i wpisujesz w wyszukiwarkę takie właśnie zapytanie, dodając nazwę miejscowości, w której obecnie przebywasz. Jak wygląda pierwsza strona wyników wyszukiwania? Na samej górze znajdują się linki sponsorowane, następnie wyniki z Google Maps i wyniki organiczne. Jednak to wyniki w formie mapki przykuwają Twoją uwagę. Widzisz wskazówki dojazdu, opinie oraz godziny otwarcia. Decyzja podjęta. Już wiesz, gdzie dziś zjecie obiad. Być może Ty również masz wizytówkę w Google Twoja Firma i zastanawiasz się, dlaczego niektóre z nich zajmują topowe pozycje w wynikach wyszukiwania, a inne nie. Jest to możliwe dzięki lokalnemu pozycjonowaniu stron w mapach Google.
Pierwszy krok to założenie konta oraz wizytówki Google Moja Firma. Zanim wizytówka pojawi się w wyszukiwarce, na podany przez Ciebie adres, zostanie wysłana kartka pocztowa. W ten sposób pracownicy Google sprawdzają, czy podane przez Ciebie dane są prawdziwe.
Kiedy cała procedura zakończy się powodzeniem, zadbaj o uzupełnienie pozostałych danych. Tak, jak w przypadku klasycznej wizytówki, dodaj wszystkie informacje, potrzebne, aby klient mógł się z Tobą skontaktować:
Na pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania wpływają również opinie klientów. Dlatego warto poinformować ich o takiej możliwości. Pozycję w Google Maps mogą poprawić także linki z lokalnych stron, katalogów oraz lokalizatorów.
Zostaw to nam! Daj się znaleźć swoim klientom!